Financiële steun VZW Pastor Edith Steinparochie

Als je dit project een warm hart toedraagt kan je op verschillende manieren een bijdrage leveren voor de bezoldiging van onze pastor.
De kleinste bijdrage wordt heel erg gewaardeerd…

• Je kan steunen op regelmatige basis
    • door het geven van een doorlopende opdracht via je bankkantoor, met een vrij gekozen bedrag ten gunste van de rekening van de VZW,
    • door het zelf aanmaken van een doorlopende opdracht via PC- of netbanking, met een vrij gekozen bedrag ten gunste van de rek. van de VZW.

• Je kan af en toe steunen
    • door een overschrijving van een vrij gekozen bedrag ten gunste van de rekening van de VZW,
    • door een bedrag onder gesloten omslag te bezorgen aan VZW Pastor Edith Stein-parochie, Kerkplein 1, De Pinte.

• Je kan ook
    • de VZW Pastor Edith Stein-parochie begunstigen via een legaat of een duo-legaat.

VZW Pastor Edith Stein-parochie
Kerkplein                1
9840           De Pinte

rekeningnummer
BE78 8921 3560 6086
BIC     VDSPBE91

Telkens met vermelding: pastor.